یک نماینده مجلس، تدابیر مجلس و دولت برای جلوگیری از رشد تورم در پی افزایش حقوق کارمندان را تشریح کرد.
یک نماینده مجلس، تدابیر مجلس و دولت برای جلوگیری از رشد تورم در پی افزایش حقوق کارمندان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۳۸۴۱۰۶

محسن زنگنه نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در گفت و گو با جام جم آنلاین درباره موضوع تامین بودجه برای افزایش حقوق کارمندان و تاثیر آن بر روند تورم خاطرنشان کرد: این بحث در کمیسیون بودجه با دوستان سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفت و حسب ارزیابی این سازمان براساس برآورد هفتاد درصد از منابع به طور قطعی تامین می‌شود و تحقق پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین عنوان شد که دولت هم یک ردیف‌هایی  مثل حقوق گمرگی ورود خودروهای خارجی و درآمدهای ناشی از فروش اموال تملیکی و مواردی از این قبیل  را تعریف کرده که حتی بیش از این هفتاد درصد تامین می شود.

بگفته نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس حتی اگر به فرض منابع قسمت اول تامین نشود مجلس به دستگاه‌ها این اجازه را داد تا هزنیه های جاری خود را افزایش دهد و از بودجه عمرانی کم کنند.

نماینده تربت حیدریه به موضوع درآمدهای حاصل از فروش نفت و واریز آن به صندوق توسعه هم اشاره کرد و گفت: این امکان فراهم است که اگر منابع برای افزایش حقوق کارمندان کافی نباشد دولت اجازه دارد که از صندوق توسعه برداشت کند و بنابراین به نظر نمی رسد که برای تامین بودجه جهت افزایش حقوق کارمندان با مشکل خاصی مواجه شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها